Vodafone România, al doilea cel mai important telecom de pe piața locală, a făcut o mișcare interesantă. Anunțul vizează zeci de clienți.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a făcut public faptul că gigantul în telefonie mobilă a achitat peajele pentru clienții care au dorit să achite, prin SMS, tariful de trecere a podurilor de la Fetești și Cernavodă, dar nu au putut fiindcă au existat unele probleme tehnice.
„În urma analizarii problemelor din rețeaua Vodafone din data de 01.05.2018, s-a constatat că 92 dintre utilizatorii care au dorit să achite prin SMS tariful de trecere a podurilor de la Fetești și Cernavodă și nu au reușit să facă acest lucru din cauza unor probleme tehnice, nu au mai încercat să apeleze la alt distribuitor.
În această situație, utilizatorii în cauză erau pasibili de amendă, motiv pentru care CNAIR S.A a identificat și a activat cele 92 de peaje, iar VODAFONE ROMANIA și-a asumat achitarea contravalorii lor, fără să mai taxeze clienții”, precizează CNAIR, într-un comunicat de presă.