sursa foto:  captură youtube.com

Anunț de ULTIMĂ ORĂ de la Kaufland! Primele MĂSURI pe care le ia în cazul clientului refuzat

După isteria creată pe rețelele de socializare, în privința filmării în care un client este refuzat de o angajată Kaufland Odorheiu Secuiesc, fiindcă acesta nu știa limba română, Bugetul.ro le-a solicitat oficialilor Kaufland România un nou punct de vedere în legătură cu acest subiect.

Astfel, Kaufland România a dezvăluit că o primă măsură pe care vrea să o ia în acea zonă din România, pentru a evita astfel de situații, este – ATENȚIE! – introducerea cursurilor de limba română.

Dacă o vor demite sau nu pe angajata respectivă, oficialii de la Kaufland România nu au vrut să ne spună. Totuși, din primele investigații ale Kaufland România a rezultat că programul cu clienții nu începuse încă. Mai mult, înregistrarea făcută publică de așa-zisul client refuzat ar fi fost, de fapt, a treia discuție purtată cu angajata Kaufland Odorheiu Secuiesc.

„Regretăm atitudinea angajatei din cadrul magazinului din Odorheiu Secuiesc. Este un comportament de care ne dezicem, Kaufland având o serie de principii care pun respectul față de clienți și amabilitatea pe primul loc.

Vă asigurăm că, potrivit procedurilor interne ale companiei, am demarat deja o investigație și vom lua toate măsurile pentru a evita pe viitor astfel de situații, inclusiv introducerea cursurilor de limba română. Subliniem că, potrivit legii, eventualele măsuri care vor fi decise vor fi confidențiale, deoarece țin de relația angajat-angajator, respectând astfel dreptul la viața privată.

În acest moment, ca urmare a primelor noastre investigații, venim cu o serie de precizări care să contureze contextul în care s-a realizat filmarea.

La ora la care a avut loc discuția filmată la punctul Grill (9:47), programul de lucru cu clienții nu începuse încă, angajata fiind implicată în sarcinile obișnuite de pregătire pentru deschiderea oficială de la ora 10.00. Din acest motiv, casa de marcat nu era încă operațională, iar aceasta nu a putut încheia procedura de încasare, neputând servi astfel clientul și restituindu-i suma.

De asemenea, din imaginile surprinse de camerele de supraveghere din parcare, reiese că autorului filmului i s-a comunicat orarul de funcționare în prealabil.

Acesta a venit la punctul Grill într-un interval de 16 minute de trei ori, înainte de începerea programului, în intervalul 9:31 – 9.47, purtând discuții cu angajata.

Încă de la prima vizită, care a durat aproximativ un minut (de la ora 9:31:25 până la ora 9:32:27), clientului i s-a comunicat că programul de lucru nu începuse încă la acea oră și din acest motiv nu putea fi servit. Cu toate acesta, el a revenit a doua oară la ora 9.37 și apoi a treia oară la ora 9.47, când a pornit camera de filmat, înregistrând o reacție ca urmare a unor interacțiuni anterioare.

Autorul filmului a omis să precizeze ca filmarea dată publicității este în fapt a treia discuție cu angajata noastră.

Cu toate acestea, nu tolerăm un astfel de comportament în relația cu un client în niciunul din magazinele noastre din țară, indiferent de regiune și vom lua măsuri conform regulamentului intern”, anunță Kaufland România, într-un comunicat remis Bugetul.ro.

Vezi și Scandalul Kaufland Odoheiu Secuiesc capătă proporții enorme! Cine s-a dus la hipermarket AZI și a fost TRATAT la fel

Kaufland REACȚIONEAZĂ! Anunțul făcut de companie după ce un client a fost refuzat fiindcă vorbește românește

VIDEO/REVOLTĂTOR! Ce cunoscut hipermarket din România nu servește clienții care vorbesc ROMÂNEȘTE

TAGS

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare



Nu uitaţi să daţi „Like”. În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.