Cuvintele atrag faptele, iar în cazul lui Mark Zuckerberg se potrivește perfect. După ce conducerea companiei, aleasă chiar de el, a anunțat că veniturile din publicitatet ar putea fi semnificativ reduse și că vor urma investiții agresive, acțiunile Facebook au scăzut dramatic.
Practic cuvintele semnificativ și agresive l-au făcut pe fondatorul rețelei de socializare să piardă 2,5 miliared de dolari pentru că acțiunile au scăzut instant cu 5%, potrivit Yahoo Finance.
Asta în ciuda faptului că Facebook a avut un trimestru financiar foarte bun, depăşind aşteptările analiştilor de pe Wall Street.
Facebook continuă să facă mulţi bani în continuare din advertising, înregistrând o creştere de 50% an de an în ultimii ani, iar în ultimul trimestru veniturile din publicitate au crescut cu 59% la 6,8 miliarde de dolari, advertising-ul de pe mobile însemnând în jur de 85% din această sumă, scrie și Business Magazin.
Kaufland dă o nouă lovitură: Mutarea prin care se va detașa simțitor de concurență