Protestele declanșate de OUG 13 au lăsăt urme adânci și în bugetele televiziunilor. Paradoxal, deși audiența a crescut, numărul reclamelor a scăzut. Însă nu pentru toată lumea. Antena 3 și România TV au resimțit din plin boicotul unor branduri.
Numărul TOTAL de reclame difuzate de posturile de știri pe 20 ianuarie (înainte de protestele de stradă) și pe 7 februarie, potrivit paginademedia.ro.
20 ianuarie | 7 februarie | |
---|---|---|
Antena 3 | 470 | 160 |
Romania TV | 510 | 290 |
B1 TV | 415 | 450 |
Digi TV | 440 | 435 |
Realitatea TV | 500 | 530 |
După primele proteste (cele din 22 ianuarie), o serie de clienți nu s-au mai regăsit în calupurile de la Antena 3 și România TV. Printre aceștia: Procter&Gamble, Coca cola și Pepsi, potrivit paginademedia.ro. Pe 3 februarie, lista brandurilor care nu s-au mai regăsit cu campanii a crescut.
n perioada 30 ianuarie-2 februarie, în calupurile publicitare ale România TV erau aproape 100 de branduri. Între 3 și 5 februarie, mai erau 30. La Antena 3, de la 104 branduri cu reclame în perioada 30 ianuarie – 2 februarie, mai sunt acum 25, scrie și IQads.
Citește și….
Nicușor Dan este practic MILIONAR – detaliile ascunse din averea sa
Cine sunt manipulatorii din presă – DOVADA. Monopolul pe informație
Se face lumină! Cine au fost politicienii care au dat startul la protestele din fața Guvernului
Brokerul Sima face dezvăluiri cutremurătoare despre Ana Birchall, noul ministru al Justiției