sursa foto:  antena3.ro

Lovitură de proporții pentru Antena 3 și RTV

Protestele declanșate de OUG 13 au lăsăt urme adânci și în bugetele televiziunilor. Paradoxal, deși audiența a crescut, numărul reclamelor a scăzut. Însă nu pentru toată lumea. Antena 3 și România TV au resimțit din plin boicotul unor branduri.

Numărul TOTAL de reclame difuzate de posturile de știri pe 20 ianuarie (înainte de protestele de stradă) și pe 7 februarie, potrivit paginademedia.ro.

20 ianuarie 7 februarie
Antena 3 470 160
Romania TV 510 290
B1 TV 415 450
Digi TV 440 435
Realitatea TV 500 530

După primele proteste (cele din 22 ianuarie), o serie de clienți nu s-au mai regăsit în calupurile de la Antena 3 și România TV. Printre aceștia: Procter&Gamble, Coca cola și Pepsi, potrivit paginademedia.ro. Pe 3 februarie, lista brandurilor care nu s-au mai regăsit cu campanii a crescut.

n perioada 30 ianuarie-2 februarie, în calupurile publicitare ale România TV erau aproape 100 de branduri. Între 3 și 5 februarie, mai erau 30. La Antena 3, de la 104 branduri cu reclame în perioada 30 ianuarie – 2 februarie, mai sunt acum 25, scrie și IQads.

Citește și….

Nicușor Dan este practic MILIONAR – detaliile ascunse din averea sa

Cine sunt manipulatorii din presă – DOVADA. Monopolul pe informație

Se face lumină! Cine au fost politicienii care au dat startul la protestele din fața Guvernului

Dezvăluire incendiară: „La Budapesta se transmite că sunt proteste pentru autonomia ținutului secuiesc”

Brokerul Sima face dezvăluiri cutremurătoare despre Ana Birchall, noul ministru al Justiției

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare