carrefour

sursa foto:  teotrandafir.com

Strategie bombă: Cu cine ar vrea să se alieze Carrefour și în ce domeniu vrea să se dezvolte

Grupul Carrefour, al doilea retailer mondial şi numărul unu în Europa, cu 10.100 de magazine în 34 de ţări, face o mutare de senzație. Cu 303 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 218 supermarketuri (203 magazine ‘Market’ şi 15 magazine ‘Express Orange’), 42 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ și un magazin de comerţ online, în România, gigantul se gândește la o nouă alianță.

Grupurile franceze de distribuţie Carrefour şi Fnac Darty poartă discuţii cu privire la o alianţă în vederea unificării achiziţiilor de produse electronice şi electrocasnice, a anunţat, vineri, postul de televiziune BFM business, preluat de Reuters.

„Potrivit informaţiilor BFM Business, Carrefour şi Fnac-Darty discută de mai multe luni o alianţă importantă pentru a-şi unifica achiziţiile de produse electronice şi electrocasnice”, subliniază BFM Business, citat de Agerpres, care precizează că alianţa ar fi limitată la operaţiunile din Franţa. Deocamdată, însă, discuţiile dintre cele două grupuri sunt într-un stadiu preliminar şi ar putea să se finalizeze la începutul lui 2018.

Vezi și S-a aflat! Cât de bogat este secretarul de stat Raed Arafat și ce venituri are acesta

Volumul achiziţiilor de produse electronice şi electrocasnice are o valoare cuprinsă între şase şi şapte miliarde de euro în cazul Fnac-Darty, un retailer de cărţi, muzică şi electronice, şi una cuprinsă între trei şi patru miliarde de euro, în cazul Carrefour.

„O astfel de alianţă ar fi foarte importantă pentru Fnac-Darty, având în vedere că ar afecta cea mai mare parte a achiziţiilor sale, în timp ce pentru Carrefour ar fi mai puţin importantă, având în vedere mărimea acestor achiziţii, dar cu toate acestea ar fi o iniţiativă strategică având în vedere că toţi principalii săi concurenţi au încheiat deja astfel de parteneriate”, notează BFM Business,

Fostul director general de la Fnac-Darty, Alexandre Bompard, a devenit noul CEO al Carrefour în luna iulie a acestui an. La începutul lui 2018, Bompard va prezenta planul său strategic pentru Carrefour, companie care în vară a avertizat că, în 2017, profitul său operaţional ar putea scădea cu 12% şi, de asemenea, a revizuit în jos ţinta de vânzări.

Vezi și Radu Tudor, în centrul unui scandal uriaș! Ce acuze dure i se aduc acestuia

Rupe NORMA! Cine este cunoscuta prezentatoare TV, cu o experiență de 10 ani în televiziune, care are afaceri de sute de mii de euro

EXCLUSIV! Acuzații fără precedent: CSM nu l-ar fi informat pe președintele Iohannis într-o problemă importantă

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare